از امروز کار جدی ما برای بازی با ملوان شروع می‌شود

آرش رضاوند در گفت‌وگو با قدس: در خرماپزان آبادان صنعت نفت را بردیم/امیدوارم عصای دست نکونام باشم

آرش رضاوند در 19 بازی اخیر خود برای استقلال 5 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است. او که خالق اولین گل استقلال در میدان بازی با صنعت نفت بود، گفت:« گل اول را در دقایق مناسبی به ثمر رساندیم. معمولا تیم‌هایی که در 15 دقیقه پایانی نیمه اول دروازه حریف را باز می‌کنند در وضعیت روحی مطلوبی قرار می‌گیرند ورقیب‌شان هم در وضعیت نا مناسبی قرار خواهد گرفت. خوشبختانه با تلاش همه بچه‌ها من توانستم در دقیقه 30 دروازه را باز کنم و تیم در دقایق پایانی نیمه اول بسیار با روحیه بود ونشان دادیم برای بردن برنامه داریم.»

رضاوند درباره نیمه دوم گفت:« وقتی با برد نیمه اول را ترک کردیم با روحیه مناسبی گام به نیمه دوم گذاشتیم. خدا را شکر پای ارسلان به گلزنی باز شد و گل دوم ما را به ثمر رساند. وقتی مهاجم گل بزند، روحیه می‌گیرد. حالا وظیفه من و حردانی گلزنی نیست اما مهاجم خوب است که گل بزند و برای تیم بسیار عالی می‌شود که مهاجمش در شرایط روحی و روانی مطلوبی قرار بگیرد.»

 رضاوند با اشاره به وضعیت آب و هوایی آبادان گفت:« هوا خیلی گرم و شرجی بود. اصلا نمی‌شد در چنین شرایط آب و هوایی آن فوتبالی که دوست داری به نمایش بگذاری. اما خدا کمک کرد و با همت بچه‌ها از این وضعیت عبور کردیم.  به قول معروف در خرما پزان آبادان توانستیم صنعت نفت را ببریم که از این نظر نتیجه بسیار امیدوار کننده‌ای برای ما است.»

رضاوند درباره اینکه استقلال چه اهدافی را درآینده لیگ دنبال خواهد کرد، گفت:« باید بازی به بازی پیش برویم. اینکه من از الان بگویم چه اهدافی داریم شاید منطقی و حرفه‌ای نباشد. خوب است که بازی به بازی کارمان را پیش ببریم تا اگر اتفاق مثبتی رخ داد بعدا درباره‌اش حرف بزنیم. فعلا در اولین ایستگاه بهترین نتیجه ممکن را گرفتیم. هم 3 گل زدیم و هم اینکه اجازه ندادیم دروازه ما باز شود. این خیلی خوب است که با همین روند ادامه بدهیم. بازی بعدی ما با ملوان است. آن‌ها تیم سخت کوشی هستند و باید با احترام و بدون غرور مقابل آن‌ها بازی کنیم. ملوان بازی اول را باخته و زخم خورده است. اگر تصورکنیم با تیمی بازی داریم که رقیب سرسختی نیستند، تنبیه خواهیم شد. به امید خدا باید 3 امتیاز آن بازی را هم به دست آوریم. از امروز کار جدی ما برای بازی با ملوان شروع می‌شود. امیدوارم بازهم بتوانم عصای دست نکونام باشم. یا گل بزنم و یا اینکه پاس گل بدهم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.